January 19, 2005

Tara are nevoie de mine!!!

am simtit acest lucru mai profund ca niciodata luni, cand oamenii legii au venit la 7.30 dimineata sa ma anunte ca dupa o scurta deliberare au hotarat sa imi confiste pasaportul, permisul de condus tractorul, brevetul de practicat parasutism si, generally speaking, libertatea pentru urmatoarele luni.
s-au gandit bine si au decis ca in urmatoarele luni eu ar trebui sa las dracului familia, job-ul, pisicile si sa imbrac o pereche de pantaloni de camuflaj din Razboiul rece, sa mananc mancare stricata, sa imbratisez prostia, sa mor de frig sau sa lesin de oboseala si caldura la festivitatile organizate in cinstea lui iliescu si a urmasilor sai, sa zambesc fericit si sa marsaluiesc in randurile celei mai retrograde institutii in care din motive care imi scapa inca, bizonii isi pun netarmurita lor incredere.
well, mi-e teama ca am lucruri mai bune de facut decat sa urlu cu turma un nenorocit de juramant pe care nu dau doi bani. sictir Badalane!!!

No comments: