January 07, 2005

berceni, bucuresti...
...intr-o tipica seara de iarna. soarele se ascunde scarbit pe dupa blocuri iar oamenii in case, in fata televizorului.
acest Chelsea mioritic traieste viata la maxim. activitatea in piata sudului duduie de la primele ore ale diminetii, producatorii de telefoane mobile ies primii pe alei, tarabele dispar sub maldare de pantofi din vinilin, chiloti chinezesti si aparatura electrocasnica Anasonic iar conturile cinstitilor afaceristi cresc. schimbarile se petrec neincetat. acum doi ani au taiat apa calda, peste numai cateva luni a aparut o fantana arteziana. si o pizzerie.
ok, let's be serious. e ciudat, nu? nu cunosc nici un vecin cu atat mai putin cartierul. dar seara, daca reusesc sa ignor manelele care urla de la etajul 8 arunc o privire pe balcon si imi dau seama ca sunt, ei bine, acasa.

3 comments:

underhill said...
This comment has been removed by a blog administrator.
underhill said...

nici unul dintre cartierele mentionate nu seamana cu Berceniul. si nu, el nu s-a schimbat cu nimic din momentul in care ai parasit Bucurestiul (banuiesc ca l-ai parasit).
era, evident, o ironie. nu am ajuns, fizic, in Chelsea (oriunde s-ar afla el) dar imi pot imagina ca este oarecum opusul dragului meu cartier.

underhill said...

atunci poate o sa te bucuri sa vezi mai multe poze din bucuresti pe blog. am primit o camera digitala si traversez o perioada de frenezie fotografica :)