January 05, 2005

e 5 ianuarie dar as putea jura ca avenit primavara. e una din zilele acelea insorite in care te trezesti inexplicabil de odihnit, fredonezi o melodie sub dus si pleci cu o veselie aproape debila spre serviciu. am intarziat o gramada dar nici macar nu mi-am facut probleme. m-am oprit la o librarie mi-am cumparat o carte si apoi am luat-o pe drumul cel mai lung spre redactie, cu mainile in buzunare, cascand gura la case.
si acum, in fata calculatorului, cu un muffins cu afine asteptand rabdator sa fie mancat, ma intreb ce ar trebui totusi sa mearga gresit azi. in orice caz ceva trebuie sa se intample...

azi noapte am avut un vis delirant. jucam miuta cu cativa prieteni in curtea aaa...unei uzine - de fapt intreg peisajul era industrial - cand la un moment dat apare Sergiu Nicolaescu murdar de noroi si cu hainele rupte, am impresia ca tocmai terminase de filmat o scena, si dornic sa joace si el. ei bine, face niste driblinguri, ocazie cu care mai cade o data prin noroi si murdareste mingea, dupa care imi arunca o pasa lunga la care eu nu reactionez. evident, Sergiu Nicolaescu vocifereaza, ca de ce nu am intins piciorul sa primesc pasa, ca de ce nu intru in joc. la care eu privesc mingea si pe marele regizor asa murdari de noroi cu sunt si ii spun dispretuitor : "Nu te uiti la tine in ce hal arati, spala-te inainte sa te joci cu noi!".
am avut in acel moment o satisfactie nebuna. cand m-am trezit imi parea al naibii de rau ca nu i-am spus si cat de nasol a fost ultimul lui film.

No comments: